Carillon stelt gratis ‘reactiekolommen’ ter beschikking

Brute kraak en brand shockeren Kerkdriel op de vroege maandagochtend

In een door het Carillon ter beschikking gestelde pagina kunnen ondernemers en particulieren in de uitgave van volgende week hun boodschap aan de Drielenaren kwijt. Op deze manier wil dit weekblad zijn verantwoordelijkheid nemen en een maatschappelijke rol vervullen op het moment dat het nodig is. Rini van Houten van Printbest/Het Carillon. “Zo kunnen we misschien iets betekenen voor de middenstanders die in een belabberde positie terecht zijn gekomen. Een precies afgetekend idee hadden we er niet meteen bij. Maar op ons aanbod komen de eerste reacties binnen. We zijn blij dat we op deze manier een bijdrage kunnen leveren. Er is veel mogelijk. Ondernemers kunnen laten weten waar ze hun winkelactiviteiten gaan voortzetten, maar particulieren mogen ook een boodschap inzenden waarmee ze de getroffen mensen een hart onder de riem willen steken.”

Reacties voor deze pagina kunnen naar: [email protected]